rrrUbrik

igår sov jag ca 5-6 tim och var skit trött i skolan hela dagen, inatt sov jag 3 tim och har varit pigg hela dagen, jag sov inte ens på bussen på morgonen, så man börjar ju fundera hah :)
skolan funkande idag faktiskt med massa musik och funderingar, men lite segt ändå :p
jag kan inte sluta leta efter det, sluta tänka på det, sluta titta på det, det går inte. Jag försöker avleda hjärnarn med att inte vara så "på" det, men jag saknar det på dagen, kan jag inte låta bli att leta ,tänka eller se på det som hör ihop med det jag saknar, det får mig att stanna och och le ett litet tag.
Fredag imorrn och slutar strax efter ett :) men skulle på någonting viktigt jag inte kommer ihåg, aja står väl skrivit någonstans.
haha, satt även och pluggade lite med alicia i biblioteket efter skolan, men det slutade att vi fick skäll av någon annan där inne för att vi förmodligen var lite för högljudda. vilken mes :D
eh aja, eh vafan, bild?inte bild, idunno O_O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0