25 november 2010

Nu är det ju så här då att jag missade träningen i tisdags så nu är det jävligt jobbigt, skulle köpt hopprep och hoppat med i en halvtimme/timme men det fanns ju inget så blev inte av så nu har man lagt på sig igen :/
så nu får man ge extra på träningen ikväll och även statsa på armhävningar som jag inte vågat riktigt att göra än. (A)
Men slutar vid halv 3 och då om jag har tur träffar jag pappa och hämtar pengar så jag kan hämta ut glasögonen och sen hem till Denny & Petra för att äta och sen har jag typ 2 tim kvar och då om jag har tur så umgås jag med Jon den tiden :) Sen är det träning till 8.
Just nu sitter jag med massa hög musik och är förbannad.Men även pratar med min kära lilla Malin och planerar jullovet, Om det ska bli en sväng förbi Stockholm kanske?
Hade även prov i Naturkunskap förut, ett stort jävla termins prov och jag tror det gick bra, kände mig säker på allt jag svara på och svarade även på mvg frågorna och hoppas dem håller :) har typ bara fått g hittills och hur kul är det då? så hoppas på lite högre betyg.
Har även mössa på mig idag för första gången på typ ett och ett halvt år.
Och innan de så bodde jag ihop med den, mössan var typ mitt hår jag kunde lix inte gå utan den och om jag inte fick ha på den på lektionen så drog jag där ifrån, haha vilken mes jag är :)
eheheheh... mongo? OHJA <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0