Kcal.

Körde på stenhård träning idag så nu blir det träningsvärk i 4 dagar igen ! GOTT
Men det blir nog bara värre för att det är träning imorrn igen och skita i den tänker jag inte göra :)
Har massage sista passet och slutar runt kvart över 3, sedan ska jag och Melinda hem till henne för att äta sedan stan igen för att bygga muskler ! ;g hoho får se hur lilla dännis klarar detta och hur länge :)
haha, har även lärt mig en grej, att allt du hör ska du ta med en nypa salt, knappt något du hör är sant,lix om någon säger att den älskar dig så kanske du bara är lite omtyckt för du har gjort något bra. Har redan dålig tillit till människor men den värkar bara bli sämre och sämre. :)
I vilket fall så lägger jag upp bilder på mig och Melinda från träningen typ, lr aa när vi bytte om, vi hade kommit för tidigt så vad gör man? :)





haha inte så söta men vafan, bjuuuú lite :)
det är tur att jag har dig gumman (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0