Framtid?

Grattis denice, du blev godkänd på massage examen efter du masserat 3 pers i rad. Rekomenderas inte, för jobbigt! haha. De här 2 dagarna har väl var varit okej, i måndags skulle stylisterna ta hand om oss och sminka/fixa hår på oss och sen fixa någon klänning. Men ingen visste att de va sopsäckar de skulle göra "klänningar" utav.. fyfan va de kändes förnedrande.. men men jag testades i krulligt iaf och alla sa att jag va söt men vettefan om jag trivdes så med det. Hade även föredrag av Sofia Guldbrand idag med typ posetivt tänkande och så, ganska bra faktiskt, intressant iaf!
shit, vad händer lr.. ibland fattar jag inte hur jag själv klarar av att lyfta på benen varje morgon, att gå upp med samma tanke om mig själv och omgivningen,vara rädd för vad som ska hända och hur jag kommer påverkas utav det. det river sönder innuti att ha sådana tankar om sig själv
I färg lr..
i svartvit hähäh (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0