eheheh,

eh, jadu vad finns det att skriva om? höhö
skolan var väl sådär idag fick något ryck också då hela världen slockna och jag blev bara tung, vad fan händer med mig egentligen? hopppas det inte har samband med det där i huvudet att göra..
Var även hos optikern idag och det visade sig att jag ska få glasögon. Grattis liksom, också tog de en och en halv timme att hitta ett par som jag gillade också! Så de är beställda nu och kommer om 1-2 veckor. sen får ni en till glasögonorm i världen.
Vädret är faktiskt ganska mysigt om jag får säga det själv, även om man nästan halkar hela tiden, jag bara går och väntar på årets första halkning, känner på mig att det kommer bli en rejäl en , hahah sjukhus! <3
ne men jag är inte så jävla seriös nu för att jag sitter och pratar med Jon över skype som är vääääldigt värt eftersom han säger ingenting, det är ju skit kul. HÄHÄ
sen så har jag en novell kvar att skriva som ska vara inne på fredag och den ska vara på 3 till 7 sidor.. öhöh, du kommer klara det jag vet det dännis!
jaa, vafan ska jag skriva mer om .. känner verkligen att jag inte orkar gå till skolan imorrn, så segt och jobbigt, visst har jag de bästa klasskamrater man kan ha men det är fan segt, hellre är jag hemma och skriver klart novellen på den och får VG ! :D men det kommer jag inte lyckas med om jag sitter här..
Men men, får slänga upp mongo bilder som togs idag på en rätt spårad lektion om :))))))))))))))
Söt cheys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0