eheh, jaaaag

eheheh hej, nu är det så här att jag har köpt ett nytt tandgentbord så om det är stav fel och sånt så är det inte mitt fel utan tandgentbortet,okej? blev sugen på ett nytt så köpte ett som lyser och så där coolt.
skolan har väl varit så där i veckan, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt att komma till skolan oså är det prov och det ska lilla jag ha vetat om i 2 veckor tidigare men det har varit som bort blåst i huvudet men jag tror det gick bra.. etik lix, vet inte om man kan bli underkänd i det? missade även massagen i tisdags, då hade vi fått lära oss en helt ny teknik som är naken ;))) haha men får ta igen det nästa tisdag.

Har även fått ett nytt intresse, BOXNING höhö, har varit sugen på det länge men har aldrig fått tummen ur räva och kolla om det ens fanns ngn klubb här omkring, men min morbror hjälpte mig och det fanns det, även min lotsas kusin(höhö) hade ett jävla intresse för det me, så vi tog reda på tränings tider och så vidare.
Vi gick på träningen som va i torsdags och höll på i 2 tim, både hon och jag var helt slut efter bara uppvrämningen. Så nu blir det att sluta röka igen :)
Fick lära oss grunden i boxningen och jag tränade så mycket på säcken att jag slog upp huden på knogarna trotts jag hade handskar,så det fick räcka för mig efter det.
Redan när jag bytte om efter träningen så kom träningsvärken, och jag hade stretchat !
På fredagen så var det svårt att röra sig, hade ont överallt typ haha. men de va soft dag, först prov, sedan lite engelska men behövde inte göra så mycket skulle till tandläkaren och sen lite matte men läraren orkade inte så mycket så vi fick gå tidigare. helt okej ! ;d
jaja, så idag. (lördag) kan jag inte röra på mig alls typ :) känns ju skit kul, känner mig som en stel kärring i kroppen men funderar på att gå ut och springa ändå, haha men har ingen riktig motivering.
vet inte hlr vad som händer idag. Ska iaf på 2 timmars träning måndag och tisdag igen ! härligt att bygga muskler, sen kommer min kropp vara beach 2011 ! hoppas bara att jag har intresset så länge (A)

men vad som är värst det är att så fort man tror att
man har ett hopp om något så går det ifrån en,
jag försöker ställa allt till rätta, att det blir bra
men det går bara emot mig,inget vill sammarbeta,
men jag försöker,försöker så hårt.
Dröm och verklighet blir snart desamma
att allting bara är en mardröm.




jag menar, ser det inte mysigt ut? :D

letar även efter pepp musik att lyssna på när man tränar,
asså så man blir förbannad typ, skriv gärna tips!  något liknande denna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0