23.39

Helt ärligt nu, nu orkar jag snart inte mer, det går bara ner och ner och ner, så fort jag börjar få upp hoppet att jag kanske kan behålla ett leende på läpparna då tas de ifrån mig, jag funderar på att börja röka igen, inget värt att sluta, eller? visst att det är bra att skita it i vinter för de e så jävla kallt ute men vafan.
Jag orkar inte mer snart, allt tas ifrån mig, mitt humör, mina relationen, mina tankar, mitt positiva tänkande är som bort kastat, jag kan nog inte komma på en enda bra tanke om mig själv. Jag vet att jag lätt blir sur och irriterad på alla andra men jag tror det är för att jag är så otroligt sur och ledsen på mig själv innerst inne så då tar jag ut aggressioner på det som går emot mig och det är verkligen inte mening. Men jag kan inte behärska det, även om jag vill, jag vet att mer och mer personer tas ifrån mig ifall jag ska hålla på så här. hur fan ska jag göra,bete mig? Borde kanske inte vistas ute?
Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0