04-11-10

Så blandade tankar och så blandade känslor så det är nästan äckligt. helt ärligt.
Idag så fick jag reda på en riktigt rolig överraskning faktiskt, tänker inte skriva här vad det är men det är riktigt roligt och hoppas det går hela vägen, är nästan lite stolt haha :)

Vad jag tycker det är jobbigt när personer som man saknar säger en sak som man ser fram emot men skiter i att hålla sen, visst så jävla hårt saknad kanske den personen inte är men vafan hade äntligen sett fram emot att inte behöva sova själv igen, hade planerat det nästan men hepp, vad jag säger är väl inte alls lika viktigt emot va personen själv säger. för jag är obetydelsefull,jobbig och bara är ivägen med allt tjat?
menmen det är väl bara att stå ut, höra hur jobbig jag är fast jag bara försöker göra så allt blir bra för alla men ingen inser det, ingen inser att jag försöker göra för allas bästa, jag är ingen egoist. Man ska tänka på alla andra i sin omgivning istället för sig själv. och minsta lilla du tänker på dig själv får du en jävla massa skit fört, så det är ingen idé. Jag känner (tycker?) att det är ingen idé att försöka satsa längre, jag orkar inte till slut, så är det med alla, ingen orkar allt. Jag tänker gå där och inte ha någon egen vilja eller något eget tyckande, andra ska få bestäma åt mig, det blir nog bäst så..
(texten har inget att göra med lyricsen som är under)





picture, you're the queen of everything
as far as the eye can see
under your command
I will be your guardian
when all is crumbling
steady your hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0