gott nytt jul !

nu har det varit jul oså igen och det blev verkligen en riktigt fin jul iår :)
fick typ allt jag hade önskat mig och lite till!
ett högtalarsystem eller vad det heter till datorn!
en ny mobiltelefon! antingen en iphone eller en xperia x8, har sådan beslutsångest så jag vet inte vilken jag ska välja!
en stor tavla med elvis presley på! skit snygg verkligen
halsdukar med vantar!
cam till den stationära datan!
skit snyggt armband!
fotoram + minne! och så massa mer !
så jävla glader är jag, vill bara vara hemma nu och hålla på med grejerna, haha
menmen, orkar inte skriva så mycket mer, ska äta idag igen iaf, julmat och så vidare men egentligen skulle vi äta kalkon, men eftersom våran kock åker utomlands så får det bli vanlig julmat.. men men det går ju det med !
aja, vill bara säga att jag verkligen ÄLSKAR min familj och släkt, så jävla lycklig att min mamma är just MIN mamma.
Jag älskar dig mamma :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0