beautiful day.

okej, sorry om jag inte updaterat på ett bra tag men klarar inte av det riktigt när det är ett helvete att leva :)
jo det har hänt rätt mycket men orkar inte riktigt ta upp det här, säger bara att synd att man inte man kan lita folk längre, Jag har knappt någon att gå till längre för att jag inte kan lita på någon längre, jävligt synd faktiskt. Men som alltid, klarar mig oftast bäst själv.
Har i vilket fall bara sovit 4 timmar inatt och det gav resultat kan jag lova, blev ingen träning på grund av att jag nästan svimma på bussen, va så jävla slut. haha, det börja med att jag skulle gå från puls gymmet för vi hade gympa där med skolan och slutade 20 över 2 och min buss går hem tidigast 20 över 3 så jag gick en omväg till rese och satte mig som vanligt på 11an och tänkte ta 35 bussen hem, jo men tjena, bussen kommer och jag går på och fortsätter läser, för jag hade läst i en timme på rese och det är en himmla bra bok kan jag lova, älskar den <3 haha men i vilket fall så när vi börjar åka får jag en konstig känsla i magen och tänkte att jag hade gått på fel buss men jag sket i det för jag kan få den känslan ibland. Sen när vi började närma oss sandtorget kollade jag runt i bussen och kände inte igen en jävel och inte ens buss chaffören. så lilla söta jag går fram så oskyldigt och frågar vilken buss jag satt på, jo men då va jag på väg till mariestad ! hahah jag bad om att få gå av så fort som möjligt men var kvar i stan som tur va, fick vänta yttiligare i 10 min till MIN buss kom, men då va jag på rätt buss i vilket fall, sen svimmar man nästan på bussen hem för jag va så förbannat trött. Jag kände nästan hur jag somna med öppen mun brevid en okänd person men så fort några tjejer bakom börja skratta åt något skämt så vakna jag, haha.
tillslut går jag av bussen, jo då håller jag på att ramla och nästan bli överkörd. Jag fattar lix inte hur jag orkar riktigt så blev ingen träning. men men, suttit hemma nu ett bra tag och ska strax gå och lägga mig, orkar inte återuppleva denna dagen igen.. Tror jag börjar bli sjuk och, grattis lix.
haha ne nu orkar jag inte, tänkte även lägga upp en ovärd bild och bara för att :)
har även försökt fixa någon som kan fixa designen och jag hoppas och tror den blir bra :)





eller, det fick bli 2 :) fin färg på tröjan va? eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0